Πόσο απαραίτητο είναι το ψωμί στη διατροφή μας!

Οι περισσότεροι που «κόβουν» το ψωμί από το καθημερινό τους διαιτολόγιο χάνουν γρήγορα κάποια περιττά κιλά. Και αν αναρωτιέστε γιατί, απλά σκεφθείτε, πως το ψωμί σπάνια κατεβαίνει «ασυνόδευτο» στο στομάχι μας…

Και έτσι, «κόβοντας» το ψωμί από τη διατροφή μας, αυτομάτως κόβουμε και τα… παρελκόμενά του! Και, όπως είναι αναμενόμενο, τα περιττά κιλά, εξαφανίζονται ως δια μαγείας…

Αποδεικνύεται επομένως, πως αυτό που παχαίνει περισσότερο δεν είναι το ίδιο το ψωμί αλλά τα… λιπαρά που συχνά το συνοδεύουν. Μια κανονική φέτα ψωμιού, περίπου 30 γραμμαρίων, αποδίδει κοντά 80 θερμίδες στον οργανισμό μας, ένα ποσό που αποδεικνύει, πως η θερμιδική αξία του ψωμιού είναι ιδιαίτερα χαμηλή και επομένως η απουσία του από το καθημερινό μας τραπέζι δεν θα έχει ιδιαίτερα οφέλη.

Αντίθετα, η παρουσία του στο καθημερινό μας τραπέζι θεωρείται κάτι παραπάνω από επιβεβλημένη. Το ψωμί είναι πλούσια πηγή σύνθετων υδατανθράκων ενώ οι ίνες που περιέχει είναι πολύτιμες για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β και σίδηρο και ιδιαίτερα χαμηλό σε περιεκτικότητα ζάχαρης και λιπαρών.

Categories:

0 Comments

Leave a reply